25 Aralık 2013 Çarşamba

Hevale Heja

Hevale Heja ne demek bilir misiniz? Bilmiyorsanız hemen bilgilendireyim.Kürtçe'de " Değerli Arkadaş " anlamına gelir.Bunu yakın zamanda çok sevdiğim bir arkadaşımdan öğrendim.
Napayım hevesliyim dil öğrenmeye,İngilizce'yi saymazsak hepsi yarım yamalak.
Olsun.
Dil değil mi,maksat heveslenmek.
Ben güzel insana sevdalanırım.Öyle hemen aşık olmak gibi düşünmeyin.
Sevdalanırım işte.
İçinin güzelliğine,sevgisinin sıcaklığına,şefkatinin büyüklüğüne.
Diller de öyle bir taktım mı kafaya tamam,hayatta öğrenmezsem olmaz.
Ya ne uzattım değil mi yine.
Sahi ne konuşuyordum hah " Hevale Heja ". Dost.
Sizi bilmem hayatınızda sahip misiniz benim var birkaç tane,yeri doldurulamaz cinsten olanlardan.
Hem de bir tanesi çok yeni.Hani derler ya nurtopu gibi.Heh aynen öyle.
Güzel görünce ağlarım ben bilir misiniz? Nedendir bilmem.Belki o kadar güzel olabilmesine inanamam,ya da bu kadar güzel bir diyar varsa ben ne şanslıyım derim.Bilemem...
İşte benim Değerli Dost'um öyle güzel ki.
Az biraz ciğerine işleyeyim,gözleri dolar,ağlar.Öyle güzel insan ki.. Kendisine ağlamaz,insanlara ağlar,uzanamadığı insanlara,erişemediğine ağlar.
Öyle güzel insandır ki beni kendisinden öne koyar,bana ağlar.
Öyle güzel insandır öyle güzel bakar ki bakışlarında kaybolursunuz,içiniz erir gider.
Kaybolursun orda,elin kolun kitlenir,dizlerinin bağı çözülür,tek istediğin yanında olup omzunda ağlamak,ağlatmak olur.
Uzun lafın kısası bugün doğum günüdür.Dünya tanısın isterim onu ama dünya benim kadar sevmesin.Paylaşamam.
Doğum günün kutlu olsun " Hevale Heja'm ".
Nice senelere.
Nice bundan sonra " beraber " senelere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder